Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

.
 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yapİletişim

 

 Geçiş Kuralları

Aşağa gitmek 
2 posters
YazarMesaj
silentdeath
Üye
Üye
silentdeath


Mesaj Sayısı : 8
Kayıt tarihi : 19/05/10

Geçiş Kuralları Empty
MesajKonu: Geçiş Kuralları   Geçiş Kuralları EmptyPaz Mayıs 23, 2010 6:22 pm

Arkadaşlar yaptığım araştırmalara göre geçiş kurallarıyla ilgili edindiğim bilgileri sizlerle paylaşmak istedim.Bunlar sitenin yayınlamış olduğu kurallar değil site görevlileri ayrıca bu konuyla ilgili resmi bilgileri ekleyeceklerdir.Bunlar tamamen benim araştırmalarım dahilindeki bilgilerdir.Bu hususlara dikkat etmeniz yarışları daha keyifli hale getirecektir...


Geçişler İçin Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar


Geçiş yapan pilot için herhangi bir sıkıntı olmasa da öndeki aracın hava koridorunda degilse yapacagı gec frenaj ancak iyimser bir atak olarak nitelendirilebilir ve öndeki pilotun dikkatine ve tecrübesine baglı olarak temas ya da kaza ile sonuclanması normaldir.Arkasındaki arac hava koridoruna girdikten sonra öndeki pilotun yapabilecegi yalnız bir yön degisimi olabilir bu da sadece arkasındaki aracı hava koridorundan uzaklaştırma amaclıdır..ikinci yön değişimi kesinlikle ceza gerektirir.İki arac yan yana geldiginde ani yön degisimlerinden kacınmalı rakibi pist dışına atma girişiminde bulunulmamalıdır.(ceza gerektirir..ayrıca hiç etik degildir..)
Geçiş yapacak pilot hava koridorunda olsa dahi iki aracın virajdan cıkısı, ayarları ve düzlük uzunluguna baglı olarak önceki araca yeterince yaklaşamayabilir..Bu durumda düzlük sonundaki arkadan takip ve frenaj önemli olacaktır.Arkadaki pilot önü boşmuş gibi normal frenaj yaparsa muhtemelen öndeki araca temasta bulunacaktır..Hava koridoru ile aracın kazandıgı ekstra hız unutulmamalı ona göre uygun fren mesafesi ile normalden biraz daha erken frene basılmalıdır(kazadan kacınmak niyetindeysek)..
Yakın takip sırasında öndeki pilotun hata olasılıkları da unutulmamalıdır aksi halde yarıs dışı kalmanız içten bile degildir.
Geciş sırasında cok fazla olasılık oldugundan frenajı kacırma v.s durumlarında kacış alanlarından yararlanılabilir.Öndeki araca temastan kacınma amaclı yapılan bu hareketler sonucunda avantaj saglanıyorsa, yer kazanılıyorsa viraj cıkısı diger pilota hemen yol verilmelidir, aksi halde bu durum ceza gerektirmektedir...



Eklemek istediğiniz ya da karşı çıktığınız kurallar varsa lütfen paylaşınız...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Apo Raikkonen
Admin
Admin
Apo Raikkonen


Mesaj Sayısı : 13
Kayıt tarihi : 17/04/10
Yaş : 34
Nerden : ...:::Şu An Belirsiz:::...

Geçiş Kuralları Empty
MesajKonu: Geri: Geçiş Kuralları   Geçiş Kuralları EmptyPtsi Mayıs 24, 2010 9:24 pm

Murat güzel bilgi hamilton gibi bi pilot dahi unutuyorsa hatırlatılmalı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Geçiş Kuralları
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Genel Forum Kuralları
» F1 WOT 2010 Sezon Kuralları
» F1 WOT 2010 Server Kuralları

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Haberler-
Buraya geçin: